söndag, januari 01, 2012

2012

Så var det 2012. Just det. Mår som jag förtjänar dvs. så. jävla. dåligt. Jag som brukar hata nyår och inte vilja fira gick all in igår. Det gäller att passa på när man är barnledig, eller vad är det man brukar säga? Jag H och Klas käkade finmiddag här hemma med godaste kladdkakan till dessert för att därefter gå in på spriten, brause.shottande, tequila slammers fast på östtyskt vin (tequila och bubbelvin blandas direkt i munnen innan man kör sitt hjälmbeklädda huvud in i väggen). Därefter blev det utgång till fest nummer ett som innehöll fiskdamm och tipsrunfa (så himla roligt!!) . Efter att vi bevittnat ännu ett sinnessjukt kaosartat tolvslag på möllevångstorget begav vi oss till fest nummer två för att framåt småtimmarna ge os av tillbaka till fest nummer ett och därefter vidare till en tredje fest. Klockan halv sex i morse gav vi upp och promenerade hemåt hand i hand genom ett jävligt ödsligt Crime City.

Har skrivit en aslång, fin "krönika" med massa bilder som den förbannade telefonen vägrar ladda upp. Insåg det efter en timmes pillande och letande bland mina 4286 bilder som ligger i iphonen. (note to self: lägg över på datorn). Bakisdjur deluxe är bara förnamnet, jag har inte varit så här sliten på mer än tre år och jag hävdar bestämt att det är värre att vara bakfull när man glömt bort hur överjävligt det är. Kan på allvar inte förstå att jag brukade må såhär flera gånger i veckan förut. Att man utsätter sig för det. Obegripligt. Dagens finaste ögongodis är helt klart Katta Kvacks nya bloggdesign. Jag menar, titta bara:


Så himla mycket Katta, säger jag som inte ens känner människan annat än att jag är ett hängivet bloggfan, men alltså, det är så jag tänker mig Katta. Väldigt frglad, sprudlande och rolig. Den känns helrätt.

Inga kommentarer: