tisdag, januari 17, 2012

Tisdagsångest deluxe

Skjut mig. Nej förresten, gör
Inte det. Jag tar tillbaka det. Man får vara försiktig vad man önskar hör i Crime City. Idag är ingen bra dag alls. Tisdagsångest och så många obehagliga måsten att ta tag i att jag vill gömma mig under ett täcke. Vi börjar med ett möte med nyagamla chefen, jag hoppas verkligen att det går bra. Fyra saker jag hellre hade gjort: promenerat vid havet, legat i ett varmt bubbelbad, läst en massa bra böcker och luktat på blommorna.

2 kommentarer:

Swede Hurt sa...

jag mum lar för mig själv som ett mantra "freedom is just another word for nothign left to lose" om och om igen medans jag dricker kaffe och svär åt att jag uppdaterar oxalis.se
hur många hästar på G kan man egentligen ha... sälj sälj sälj

Aloha Riot sa...

Oxalis.se? Vad skall det vara bra för?