söndag, april 17, 2011

Snabbleverans.


Igår när jag klev upp var jag uppgiven och missnöjd. Vilken tur att delar av det kunde skrapas bort med lite konsumtion.. Bout vs. skates, sitta hemma och smida planer vs. vara ute och festa.. Nej nu svamlar jag bara, för att komma till kritan: tänk vilken tur att internet finns. Ett par klick senare och lite ekonomisk kalkyl och icke att förglömma en balja kaffe och lite småprat med lille W så var jag på bra humör igen. Jag klickade hem ett par utomhusskates, nya toestops och ett par matchande skosnören hos Skateshhopen SwedeVix. Två timmar senare så levererade Vix tre fjärdedelar av beställningen in person, Det är vad jag kallar för snabb leverans det. 





Ps. Jag är inte sponsrad, ombedd att göra reklam eller på något annat sätt involverad i företaget. Men faktum är att jag vill sprida ordet om denna affär, den första i sitt slag häromkring. Innan de slog upp portarna kunde jag beställa skates och derbygrejer, absolut, men då från USA och till viss mån England med dyra frakt och tullkostnader som tillägg. Att det öppnat en SVENSK skate shop i Crime City det är stort. 

Inga kommentarer: