lördag, april 02, 2011

Grusiga ögon och stort hjärta

Igår bastade jag med derbytjejerna efter träningen och jag måste säga att det var helt fantastiskt. Min kropp har saknat bastuvärme och min sociala sida Kan många gånger känna frustration över att jag missar mycket av det sociala som händer utanför tracken i derbyvärlden. Hård träning, bastande och spännande samtal kan göra underverk. Jag vaknar med grusiga ögon och en kropp som skriker efter mer sömn men hjärtat är stort och fyllt av kärlek och ödmjukhet. En pirrande känsla i maggropen, nya äventyr och utmaningar står runt hörnet och jag tänker låta mig svepas med till fullo. Idag drar jag, lilla W, Bilbo och Sid på äventyr utanför stan - vi hänger hos R och jag skall njuta till fullo av att befinna mig mitt bland goda trygga vänner, slappna av och tanka energi inför morgondagen.

Inga kommentarer: