måndag, april 11, 2011

En unge i minuten

Jag tittar på En Unge i minuten och ftör första gången sedan lilla W föddes så känner jag ett sug efter syskon. Jag kommer på mig själv med att sitta i soffan och fantisera om hur det kommer att vara att komma hem från BB med ett småsyskon, när lilla W har blivit storebror. Längta efter förlossningen och till och med bitar av graviditeten (jag vet att jag sagt aldrig mer men man ska aldrig säga aldrig).

Nä. Det blir inga syskon nu, det är bäst att jag klargör det innan delar av läsarsksran börjar jubla och blir alltför exalterade. Det finns så mycket vi vill göra innan, saker som är mycket lättare med ett barn, för att inte tala om en rad praktiska saker. Jag vill plocka ut min examen, jobba lite på ett och samma ställe, vi måste flytta. H kirra jobb.. Och sen är det den där derbyn, jag är inte beredd att inte skatea på tio månader. Kanske om två år? Kanske det kanske.

Inga kommentarer: