måndag, augusti 22, 2011

Dag 28 - Väder

Något av det bästa jag vet är att sitta ute och äta kvällsmat/frukost/ whatever. Bara det är utomhus och varmt så är jag nöjd. Jag är en liten frysgris som är kall nästan året om.  Den jäveln som myntade uttrycket det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder eller hur det nu går skulle jag allt bra gärna vilja ta ett snack med. Kom igeeeeen! Klart som korvspad att det finns dåliga väder. Typ regn. Något som vi för övrigt har haft sjukt mycket av på sista tiden, ni kan läsa mer om det här, här och här.  Andra dåliga väder: Skånskt snöslask där allting är grått och sönderfrätt av salt, blåsten i Crime City.


1 kommentar:

Sandy De Luxe sa...

Precis!! Inget dåligt väder MY ASS!! Jag har massor av bra kläder men de funkar aldrig på det sättet.. Hoppas att allt är bra!