tisdag, september 20, 2011

Jag känner mig som en rutten banan ser ut. Helgen har tagit hårt på mig, för att inte tala om gårdagens operation och den sista tidens dåliga besked. Tog bort några elaka födelsemärken igår, rör mig som en zombie idag och har ont som satan, stygnen verkar redan ha släppt på ett sv dm för det blöder fortfarande. Kroppen febervärker och jag är trött, så trött. De dåliga beskeden har gjort att jag har förlorat kragten. Det låter lite dumt. Och barnsligt, jag vet men jag har tappat orken. Rent rationellt så vet jag att det måste bli såhär, att det finns ett liv utanför tracken och alla derbyns regler, att jag kan spela utan er och allt det där men emotionellt så går det inte. Jag har tappat sugen och allt jag vill är att gråta litegrann, gråta över tomheten som kommer att infinna sig, för att jag nu står utan all er kunskap och för att jag kommer att sakna er så jävla hårt. Jag borde nog sova några timmar, ett dygn men det hinns inte med.

Inga kommentarer: