torsdag, september 01, 2011

Två dagar kvar!

 Slog upp gratistidningen vårt Malmö, eller vad den nu heter imorse och titta vad jag hittade under sektionen "det här händer i Malmö." En stor bild från CCR V.S. STRD boutet i mars i år och reklam för helgens Battle of The Nordic Light + ytterligare reklam för doubleheadern den 17e september då CCRs A-lag möter Berlin Bombshells och Blaget spelar STRD Rookies. Fint som snus! Sånt här får mig verkligen på bra humör!

Annars då? Inte så mycket, det snurrar roller derby 24/7 i mitt huvud för tillfället förutom att det är två dagar kvar innan det smäller och jag börjar bli lite nervös så funderar jag mycket på vad jag vill och hur långt jag kan komma.. Kost, optimal träning och hur man bäst balanserar livet i allmänhet har jag funderat mycket kring under den sista tiden. Äh, det blir nog bra snart. Börjar skolan idag vilket inte känns jättepepp alls, tio verckrs ex-jobb sen hur mycket praktik som helst, givetvis såklart mitt när det är VM i Toronto, vilket innebär att jag måste trycka in de ca 12 dagarna jag missar under tiden jag skriver examensarbetet. Mina dygn skulle behöva minst åtta timmar till.

Jaja, glöm nu inte bort att köpa biljetter till helgens spektakulära roller derby turnering. Tydligen så har de länkar jag lagt ut innan inte fungerat riktigt. Men klicka HÄR så kommer ni direkt till webshoppen och kan klicka hem biljetter på ett kick. Förköp är bra - det betyder billigare inträde för dig och dessutom slipper du köa. Okej? Förutom att se Crime City Rollers, Stockholm Roller Derby, Kallio Rolling Rainbow och Helsinki Roller Derby bouta skiten ur varandra kommer du att kunna köpa sjukt snygg merchandise från olika ligor och landslag! Fynda utrustning och strumpor hos http://www.swedevix.com/ , träffa derbytjejer från Europas alla hörn och  på kvällarna blir det feta efterfester. Kom, kom, kom! Nog med reklam, nu skall jag ut och sätta upp de sista fem postrarna jag har liggandes här, kissa vesslan och göra mig redo för en dag på Orkanen. Wish me luck, för det kan jag behöva. Min hjärna verkar ha degat ner sig totalt under sommarens föräldraledighet och jag har glömt hur man gör när masn pluggar. Leben ist kein Ponyhof som man säger i Tyskland.