torsdag, september 08, 2011

Ny dag, nya tag

Jag skall sluta vara så jävla negativ, det klär mig inte alls och det kommer absolut inget gott alls ur det. The power of the mind och yadda yadda yadda - ni vet vad jag menar. Skrev färdigt idéskissen över examensarbetet och knåpade på frågeställningar hela dagen igår. Skickade in det till handledaren och gruppmedlemmarna och fick lite feedback ganska så direkt så nu vet jag vad jag skall arbeta med under dagen. Borde skriva en intervjuguide och fundera lite kring när det passar bäst att träffa mina informanter också. Jag skall ro i land det här, jag gillar ju att skriva uppsats. Med en bra översiktsplan så skall jag nog kunna styra bort den värsta stressen. Imorgon åker H, ja förutsatt att försäkringsbolaget får rätt på hans företagsförsäkring innan kvällen. En del av mig vill att han skall stanna hemma, en annan del av mig inser att han måste åka för att vår ekonomi inte skall krascha fullständigt.

Inga kommentarer: